El consorci Segre Rialp impulsa un pla un pla per regular les instal·lacions al pantà de Rialp.

Per Ràdio Balaguer
719 visites
Storage

El consorci Segre-Rialb ha impulsat la creació d'un pla especial urbanístic de l'embassament de Rialb que ha de permetre regular totes les instal·lacions previstes i els diferents espais de lleure. 

Així ho va assegurar segons publica el diari Segre, l'alcalde de Ponts i president del consorci, Francisco García, després d'una reunió mantinguda entre tots els consistoris que formen l'organisme (integrat pels consells de la Noguera i l'Alt Urgell, la Diputació i els ajuntaments de Tiurana, Bassella, Oliana, Ponts la Baronia de Rialb i Peramola). 

Segons García, aquest pla també ha de permetre la construcció de magatzems per guardar barques, la construcció d'algun possible "xiringuito" o fins i tot la possibilitat que hi hagi algun restaurant a l'entorn de Rialb, així mateix, va destacar que actualment el pla es troba en una fase embrionària, malgrat que han sol·licitat ajuts per poder fer un concurs públic per "redactar aquest pla especial urbanístic".  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar