El Departament de Salut confirma que en les últimes hores a la demarcació de Lleida i Alt Pirineu i Aran han mort 5 persones amb coronavirus SARS-CoV-2. També confirma 58 casos positius nous a la demarcació

Per Ràdio Balaguer
545 visites
7A749719553Fd2C42Ec53B5A181C7D28Covidcoronaviruspositiu

El Departament de Salut confirma que en les últimes hores a la demarcació de Lleida i Alt Pirineu i Aran han mort 5 persones amb coronavirus SARS-CoV-2. També confirma 58 casos positius nous a la demarcació per coronavirus SARS-CoV-2.

Actualment, 149 persones es troben ingressades en centres hospitalaris de la demarcació de Lleida i Alt Pirineu i Aran amb coronavirus SARS-CoV-2. D'aquests casos:

  • 90 es troben ingressats a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida (HUAV), 68 dels quals estan estables a planta i 22 es troben a l'UCI.
  • 25 persones estan ingressades a l'Hospital Universitari de Santa Maria de Lleida, 20 de les quals estan estables a planta i 5 es troben a l'UCI
  • 10 persones estan ingressades en centres privats
  • 7 persones es troben ingressades a l'Espitau Val d'Aran, totes estables a planta
  • 14 casos estan ingressats a l'Hospital Comarcal del Pallars a Tremp, tots a planta
  • 2 persones es troben ingressades a la Fundació Sant Hospital de la Seu d'Urgell estables a planta
  • 1 persona es troba ingressada a l'Hospital de Cerdanya estable a planta

 

Cal destacar que en les últimes hores han estat donades d'alta 6 persones: 4 que estaven ingressades a l'Hospital Comarcal del Pallars; 1 persona que estava ingressada a l'HUAV i 1 que es trobada en un centre privat.

 

 

El Departament de Salut ha informat aquest dimarts al vespre que en les últimes hores s'han confirmat 2.073 positius nous de coronavirus a Catalunya, cosa que eleva la xifra total a 9.937. Des d'aquest dilluns al vespre fins ara han mort 177 pacients amb la covid-19, cosa que suma un total de 516 persones des de l'inici de la crisi sanitària. Pel que fa al nombre total d'afectats pel coronavirus a Catalunya, un total de 781 persones estan greus. A més, del nombre total d'afectats arreu del país, 1.524 són professionals sanitaris.

Pel que fa a Igualada, Salut confirma un total acumulat de 306 positius de coronavirus, 14 més que dilluns. Del nombre total de casos, 140 són professionals sanitaris i 41 persones han mort, cinc més que fa 24 hores.

Des de l'inici de la pandèmia de coronavirus a Catalunya, s'han comptabilitzat fins avui un total de 1.274 altes hospitalàries de persones diagnosticades.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar