El diumenge dia 11 de de juny se celebra al Teatre Municipal de Balaguer el Festival clausura temporada del Club de Gimnàstica Rítmica Balaguer a càrrec de les gimnastes de l'escola i del club

Per Ràdio Balaguer
419 visites
62D87Cc3C679Ec775A896004880Dc23Cfuygh7Phl71Kr28Nffzrccbvosra9Irecartell800

El Club de Gimnàstica Rítmica Balaguer clausura amb gran èxit la seva temporada anual amb l'esperat festival de final de curs, que se celebrarà aquest diumenge dia 11 de juny al Teatre Municipal de Balaguer.

Aquest esdeveniment comptarà amb la participació de les gimnastes de l'escola i del club, les quals oferiran dues sessions de l'espectacle titulat "Últim càsting".

El festival s'iniciarà amb la primera representació a les 17.30h, seguida d'una segona sessió a les 19.30h, per tal de satisfer la demanda de públic. Les entrades per a les dues sessions han esgotat gairebé totes les seves existències.

Enguany, s'ha optat per un format diferent, transformant l'esdeveniment en una final d'un concurs de talents. Tres finalistes presentaran les seves propostes d'espectacle úniques i captivadores sota els títols "Sóc dona", "Arrels cubanes" i "Avatar". Aquests tres títols competiran per aconseguir el prestigiós premi, sent el públic l'encarregat de votar i escollir el seu favorit.

En total pujaran a l'escenari del teatre unes 250 alumnes d'edats compreses entre els 3 i els 60 anys.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar