El Govern 'preservarà el dret a vaga' i establirà serveis mínims si hi ha mobilitzacions per l'inici del judici de l'1-O

Per Ràdio Balaguer
475 visites
373481A6F9E7D8069Fef83Fadba960Dfestaciobuida
La portaveu del Govern, Elsa Artadi, ha garantit aquest dimarts que si finalment hi ha una vaga general que se celebra el dia de l'inici del judici de l'1-O, l'executiu català actuarà "com en qualsevol altra vaga" o mobilització sindical.
 
Així, ha assegurat que té "respecte absolut pel dret a vaga" i que si s'acaba produint la convocatòria anunciada, el Govern "actuarà preservant el dret a vaga".
 
Tot i això, ha afirmat que, si cal, la responsabilitat del Govern els portarà a "establir serveis mínims al transport o a qualsevol altre servei".
 
La reacció d'Artadi arriba després de la Intersindical-CSC i USTEC hagin anunciat que volen secundar una vaga general per al dia que comenci a Madrid el judici contra els líders independentistes.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar