El IX Mercat del Vell omplirà el passeig de l'estació de Balaguer d'objectes 'usats' el dissabte 16 de novembre. A més, servirà per presentar dos programes de cooperació al desenvolupament a Gàmbia.

Per Ràdio Balaguer
851 visites
Aa73C6032870B12B2816E8C27E2C9184Rixmercatdelvellcartell
El dissabte 16 de novembre tornarà al Passeig de l'Estació de Balaguer el Mercat del Vell, que arriba a la seva 9a edició. 
 
El Mercat del Vell és una iniciativa de l'associació Dona Pas, que pretén oferir un espai per a la venda d'objectes "usats" a particulars i entitats, amb la finalitat de contribuir a donar una alternativa d'increment d'ingressos a les famílies que ho vulguin. A més, vol mostrar una forma de mercat ecològica, solidària i sostenible, reaprofitant allò que no fem servir, tot i tenir encara una vida útil i donar a conèixer la participació social i comunitària com a eina pel desenvolupament de la societat.
 
El mercat estarà actiu des de les 10 del matí i fins a les 8 del vespre. 
 
A més, durant el transcurs de la jornada, es donaran a conèixer dos programes de cooperació al desenvolupament a Gàmbia, que duen a terme l'Associació Llatinoamericana de Balaguer i Comarca. Es tracta de la Cooperativa agrària a Darsilameh i de l'Escola hivernacle i hort comunitari a Sutukonding. 
S'hi podrà col•laborar plantant una llavor i portant material escolar que es recollirà durant tot el dia. 
 
Els particulars interessats a vendre els seus objectes que ja no necessitin al mercat, cal que s'inscriguin al web donapas.balaguerentitats.cat o presencialment a l'Oficina Jove del Consell Comarcal de la Noguera fins al 14 de novembre. El preu de l'inscripció és de 5 euros. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar