El Juvenil de Segona Divisió del Club Futbol Balaguer ha tancat aquest dijous la temporada de lliga guanyant al Lleida Promeses per 4 a 0

Per Ràdio Balaguer
473 visites
87524D10Ed6F346Faf4Ad4C426648A5Dpilotafutbol4

Els balaguerins van jugar un molt bon partit, disposant en tot moment de moltes ocasions de gol, tot i que no es van començar a materialitzar fins a la segona part.

Samba va obrir la llauna al minut 55 de joc, Moha va fer el segon al 63, i poc abans del final es van marcar els dos gols més, obra de Ilie Dondos i Lamin, el pichichi de l'equip.

Amb aquest resultat el Balaguer queda en setena posició amb 59 punts i tanca una temporada amb molt bona valoració, tot i els resultats irregulars de les últimes jornades.

La classificació ha acabat encapçalada per un Tremp intractable, que només ha perdut en dues ocasions. Els balaguerins, en canvi, han encaixat 9 derrotes durant la competició.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar