El Mercat del Montsec tornarà aquest diumenge 8 de març als carrers d’Artesa de Segre amb una nova jornada dedicada a l’artesania i als productes de proximitat. La cita tindrà lloc de les 9 h a les 14 h al carrer Bisbe Bernaus, on es concentraran les diferents parades participants
El mercat oferirà una àmplia mostra de productes del territori, amb l’objectiu de promoure el consum local i donar visibilitat als petits productors i artesans de la zona. Al llarg del matí, els visitants podran passejar entre les parades i conèixer de primera mà els elaboradors.
Com a activitat destacada, a les 12.00 h s’ha programat un taller de fusteria silvestre a càrrec de Brushcraft Montsec. La proposta permetrà descobrir tècniques vinculades al treball de la fusta en entorns naturals i complementar l’oferta del mercat amb una experiència participativa.
El Mercat del Montsec està organitzat per l’Ajuntament d’Artesa de Segre i coincideix amb el mercat setmanal.