El Museu de la Noguera organitza aquest dilluns a les 7 de la tarda una visita guiada en el marc de la celebració del Dia Internacional dels Museus. A més, durant tota la jornada s’ofereixen portes obertes

Per Ràdio Balaguer
71 visites
Cartell
Cartell

El Museu de la Noguera va dur a terme durant el cap de setmana gran part de la programació per a la celebració del Dia Internacional dels Museus amb una molt bona resposta de públic en les diferents activitats organitzades tant al museu com al Centre d’Interpretació de l’Or del Segre.

La cita més destacada va ser dissabte al vespre amb la Nit dels Museus, que va omplir completament l’espai habilitat la sala d’exposicions temporals amb la projecció del documental “Abu Bakr de Tortosa (1056-1126). Ningú és profeta a la seva terra”, seguida d’un cinefòrum i un concert amb el músic i escriptor Pedro Burruezo.

La commemoració, que enguany s’ha celebrat sota el lema “Museus unint un món dividit”, també ha inclòs jornades de portes obertes durant tot el cap de setmana i activitats divulgatives per a tots els públics. Al Centre d’Interpretació de l’Or del Segre, els tallers gratuïts d’iniciació a la recerca d’or han tornat a ser una de les propostes familiars més destacades.

Paral·lelament, altres espais patrimonials de la comarca també s’han sumat a la celebració, com el Seró Espai Transmissor, amb visites gratuïtes, o el Centre d’Interpretació del Montsec de Meià, que aquest diumenge va acollir la presentació del llibre Persones, diferència i oportunitats.

Tot i el gruix d’activitats del cap de setmana, la programació del Dia Internacional dels Museus encara continuarà aquest dilluns al Museu de la Noguera amb una jornada de portes obertes de 10 a 14 h i de 17 a 19 h. A més, a les 19 hores s’hi farà una visita guiada gratuïta a les sales permanents.

El mes destacat