El nombre de turistes estrangers al març creix un 5,1% en relació amb l'any passat per l'impacte de la Setmana Santa.
El nombre de turistes estrangers que van arribar a Catalunya el passat mes de març va ser de 1.213.441, cosa que suposa un increment del 5,1% en relació amb el març de l'any passat, segons dades de l'Estadística de Moviments Turístics a les Fronteres (Frontur) publicades aquest divendres per l'Institut d'Estadística Espanyol (INE).
El fet que les vacances de Setmana Santa hagin estat al mes de març és un dels factors que explica la bona dada pel que fa a visitants estrangers durant aquest mes. En l'acumulat de l'any, 3.092.722 turistes estrangers han visitat Catalunya, un 3,4% més que en el mateix període de l'any passat. El primer país emissor és França, que representa el 21,2% dels turistes estrangers. En el conjunt de l'Estat, Catalunya va ser el segon territori que més turistes estrangers va rebre el mes de març, només superat per les Illes Canàries.
Pel que fa a l'allotjament elegit pels turistes estrangers, la xifra d'aquells que opten per un allotjament de mercat ha augmentat un 11,6% el març en taxa anual. Dins d'aquest tipus, l'allotjament hoteler ha pujat un 8,8% i l'habitatge de lloguer un 27,5%.