El nou Punt d'Informació Juvenil de Balaguer podria obrir les portes durant l'últim trimestre d'aquest any
El Coordinador de Joventut a Lleida, Jordi Satorra, va visitar aquest passat dimarts, les obres del que serà el nou Punt d'Informació Juvenil de Balaguer i de la comarca de la Noguera, situat a l'antiga Biblioteca Domènec Carrové.
Jordi Satorra va estar acompanyat durant la visita del regidor de Joventut de l'Ajuntament de Balaguer, Juanjo Tenorio i del Gerent del Consell Comarcal de la Noguera, Josep Baldillou.
El Coordinador de Joventut va mostrar el seu interès i va felicitar els promotors del projecte, la regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Balaguer i l'Àrea de Joventut del Consell Comarcal de la Noguera, pel fet d'anar units en un projecte integral al servei dels joves.
El nou centre pretén albergar el Punt d'Informació Juvenil de Balaguer i comarca, el telecentre, una part de biblioteca juvenil, així com un servei integral d'atenció als joves.
El nou centre podria obrir les seves portes durant el darrer trimestre d'aquest any 2008.
Audios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=788