El paer de Balaguer, Ara Sí, Joan Pla, critica l'estat en què es troben alguns carrers i barris de la ciutat, com el Firal, i qualifica el manteniment del dia a dia de la capital de 'deixadesa' per part de l'equip de govern d'ERC
El paer de Balaguer, Ara Sí, Joan Pla, ha criticat aquest dilluns en el programa Actualitat Plural de Ràdio Balaguer l'estat en què es troben alguns carrers i barris de la ciutat, com el Firal, pel que fa al manteniment del dia a dia. En relació a això ha dit sentir-se decebut per la tasca que ha fet durant aquests quatre anys l'equip de govern d'ERC i que ha qualificat de "deixadesa".
Joan Pla també ha dit que cal estar en contacte amb els ciutadans i que l'actual equip de govern d'ERC no hi ha estat en aquests darrers quatre anys, la qual cosa, ha assenyalat, "els passarà factura".
Joan Pla considera que "cal que des de l'Ajuntament es faci política des de la proximitat al ciutadà, centrant-nos en el dia a dia i en la política de carrer per saber quines són les inquietuds dels balaguerins i les balaguerines".
Balaguer Ara Sí espera poder reprendre la pròxima legislatura les polítiques socials i d'habitatge que va poder impulsar durant el seu pas pel govern municipal. Ho ha explicat també Pla a Ràdio Balaguer on ha dit que, a banda d'aquestes polítiques, i en cas de ser decisius, n'intentaran concretar d'altres amb el nou equip de govern.
Pel que fa a la candidatura de Balaguer Ara Sí, Pla ha dit que la integren "balaguerins i balaguerines, gent que estima molt Balaguer, amb experiència i amb ganes de tirar endavant aquest projecte nou de ciutat que es pugui donar a partir del 28 de maig".