El Pavelló de l'Oli de Les Borges Blanques acull la Gala anual d'entrega de premis de la Lliga Ponent

Per Ràdio Balaguer
666 visites

Òscar Aran, Laura Soplon va ser guardonats com els campions de la Lliga Ponent 2023 en les curses de 10 kilòmetres i Juanma Fernández i Karla Díaz en la de 5 kilòmetres

39E00032516B121C84Fd672Efe24257Bgalalligaponent20233

La Lliga Ponent va celebrar el passat divendres 23 de febrer al Pavelló de l'Oli de Les Borges Blanques la seva gala anual, en la que es van lliurar els guardons corresponents a l'edició del 2023.

Com a novetat per l'edició d'enguany, hi haurà una nova Liga Ponent Trail que consta de 7 curses Trail. Aquesta nova categoria, s'enmarica dins de les Lliga Ponent i ja ha queda inaugurada amb la Cursa de la Serra de Puigverd de Lleida que esva disputar el passat 2 de febrer.

Pel que fa a la Lliga Ponent, en els 10 kilòmetres, el guanyador final en la categoria masculina va ser Òscar Aran (Finques Prats Runners) amb 393,93 punts, seguit d'Emanuel Sebilan (Finques Prats Runners) amb 322,34 punts i Antonio Vera (CUCE Mollerussa) amb 321,26 punts.

En el capítol femení, victòria de Laura Soplón (Independent), amb 345,49 punts, seguida de Rosamari Carulla (Logiesport Guineu) amb 340,21 punts i de Rubí Torres (Xafatolls) amb 319,70 punts.

En els 5 kilòmetres, en l'apartat masculí el guanyador va ser Juanma Fernández (Finques Prats Runners) amb 390,71 punts, seguit d'Albert Marsol (Zona Esport) amb 365,15 punts i Albert Manresa (CA Borges) amb 358,02 punts.

Pel que fa a la categoria femenina, la guanyadora va ser Karla Díaz (Xafatolls) amb 375,86 punts. Completaven el podi Mª Carme Altisent (CE Linyola) amb 366,51 punts i Dafne Díaz (Xafatolls) amb 331,51 punts.

Pel que fa al club més guardonat de les curses de la Lliga Ponent 2023, el Clos Pons Thai Runners es va proclamar elclub campió, i ho fa en les dues distancies, tant en els 10 kilòmetres com ens els 5 kilòmetres.

Pel que fa la Lliga Ponent BTT en l'apartat masculí, el guanyador va ser Andrés Sisó

(Vulcon Cyclon Autogoya) amb 476,90 punts seguit d'Héctor Guiral de Dios (CC Fraga) amb 414,95 punts i Joaquín Reyes (Agrostock-CC Fraga) amb 323,95 punts.

Pel que fa a la categoria femenina Mònica Domínguez (CCSprintbike) amb 307,30 punts, seguida de Núria Morreres (The Cycle Box Crew) amb 263,50 punts i Paula Sucarrat (Club Ciclista Villablareix) amb 228 punts.

En total es van lliurar mes de 70 trofeus als quals cal afegir el detall que van rebre tant els guardonats com els finishers.

La Lliga Ponent 2024 ja s'ha iniciat i està en competició des de la primera jornada que es va disputar el diumenge 21 de gener a les Borges Blanques, amb la Cursa de l'Oli.

Podeu consutlar més informació referent a curses al nostre lloc web www.iter5.cat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar