El polvorí del Castell Formós de Balaguer passarà a formar part de la Ruta dels Castells del Sió
L' Ajuntament de Balaguer, el Consell Comarcal de la Noguera i els Serveis territorials d'Innovació, Universitat i Empresa de Lleida han arribat a un acord per tal de poder incloure el polvorí del Castell Formós de Balaguer a la Ruta dels Castells de Sió, ja que les restes de l'antic Castell Formós són, precisament, el final d'aquesta ruta.
És en aquest sentit que s'ha començat a treballar per tal d'adequar aquest espai turístic i patrimonial i convertir-lo en un Centre d'Interpretació de l'antiga fortalesa.
Recordem que l'inici de la Ruta dels Castells del Sió es troba al Castell de Concabella (La Segarra) i el final de la ruta se situa al Castell Formós (La Noguera).
A partir d'ara, les administracions implicades treballen per delimitar les diferents actuacions a realitzar.