El proper dissabte dia 25 de setembre la Fira d'Entitats de Balaguer i Comarca arriba a la seva XI edició. L'Associació de Dones d'Almatà, organitza de nou aquesta fira, amb la intenció de promoure l'associacionisme i el voluntariat.
El proper diumenge dia 23 de setmbre la Fira d'Entitats de Balaguer i Comarca arriba a la seva XI (onzena) edició. organitza de nou aquesta fira, L'Associació de Dones d'Almatà, organitza aquesta fira amb la intenció de promoure l'associacionisme i el voluntariat, entre la població de Balaguer i Comarca.
Des del seu inici, la Fira d'entitats, ha estat el principal referent de l'associacionisme a Balaguer i comarca i a la vegada ha generat il·lusió, dinamisme, ganes de sortir al carrer i gaudir d'un ambient únic i diferent.
Tot i que la Fira està consolidada com una festa tradicional dins del calendari municipal i comarcal any rere any les organitzadores, l'Associació de Dones d'Almatà, es proposen aconseguir una fira amb més expositors i de més qualitat que l'any anterior a més de aconseguir atreure a nous visitants per a que la coneguin i, a la vegada atreure a noves associacions per a que hi participin.
Les associacions de Balaguer i la comarca són la principal font d'energia d'aquesta fira. L'entrada d'associacions de gent de diferents orígens, de qualsevol indret de la nostra comarca i sobre tot d'associacions formades per gent provinent d'altres països del món, amb cultures i tradicions diverses, encara la fan enriquir més.
Pel que fa al Programa d'actes d'aquesta fira d'entitats, les activitats començaran a les 11.00 h. amb la inauguració de la fira, que durarà durtant tot el dia. A les 12.00 h. hi haurà un concurs infantil de dibuix i a més al llarg del dia hi haurà tallers de coktails, jocs infantils, dansa, ball de sardanas, balls de sevillanes i d'altres activitats.