El secretari Isidre Gavín visita la nova rotonda de la C-26 a Ivars de Noguera. L'actuació ha consistit en el tancament d'una rotonda partida en l'encreuament entre la C-26 i l'L-903 i han comptat amb un pressupost de 440.000 euros

Per Ràdio Balaguer
654 visites
19A8Cf543E6E14Bb852Ae6F766C5041Belsecretariisidregavnvisitalanovarotondadelac26Aivarsdenoguera

El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Isidre Gavín, ha visitat avui, acompanyat dels alcaldes d'Ivars de Noguera, Josep Magrí, i d'Alfarràs, Joan Carles Garcia, la rotonda que ha construït el Departament de Territori i Sostenibilitat a la C-26 al seu pas per aquest municipi. En concret, l'actuació ha consistit en el tancament d'una rotonda partida en l'encreuament entre la C-26 i l'L-903 per afavorir la canalització i la seguretat del trànsit. L'obra ha comptat amb un pressupost de 440.000 euros.

Els treballs han comportat la formació d'una rotonda de 40 metres de diàmetre exterior, amb una calçada anular de 8 metres d'amplada. Compta amb quatre ramals, per a connectar amb la C-26 costat Algerri, amb l'L-903 i amb la C-26 costat Alfarràs, i per accedir a una planta d'àrids.  Les obres també han inclòs la millora del ferm i la substitució dels junts de dilatació del pont sobre la Noguera Ribagorçana (pont d'Alfarràs), molt pròxim a aquest encreuament.

L'obra s'ha complementat amb l'adequació de la senyalització, la instal·lació d'enllumenat i l'aplicació de mesures d'integració en l'entorn com l'estesa de terra vegetal, les hidrosembres i les plantacions.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar