El sènior femení A del CB Balaguer ja coneix els seus rivals a Copa Catalunya per a la temporada 2026-2027, on serà l'únic equip lleidatà

Per Ràdio Balaguer
91 visites
Font: Club Bàsquet Balaguer
Font: Club Bàsquet Balaguer

El sènior femení del CB Balaguer ja coneix els seus rivals per a la temporada 2026-27 a Copa Catalunya. El grup està format per catorze equips i torna a situar les balaguerines com l'únic representant de la demarcació de Lleida en la competició.

El Barcelonès és, amb diferència, la comarca més representada al grup, amb quatre rivals: el Sant Gervasi, la Joventut Les Corts, els Lluïsos de Gràcia i la Unió Bàsquet Llefià, de Badalona. El Baix Llobregat hi suma dos equips més, el CB Cornellà i el CB Santfeliuenc.

La resta del calendari porta les balaguerines a recórrer bona part del territori català: el Bages (CB Manresa), l'Osona (Femení Osona), el Gironès (BC Fontajau), el Maresme (Vilassar de Dalt), el Vallès Occidental (Jet Terrassa), el Tarragonès (TGN Bàsquet) i l'Alt Camp (CB Valls).

Un grup exigent, doncs, per a un CB Balaguer que debutarà a la lliga el 26 de setembre, a casa, davant el Manresa B.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar