El Servei Comarcal de Català de la Noguera organitza cinc cursos presencials adreçats a persones a partir de 16 anys

Per Ràdio Balaguer
36 visites

La matrícula serà del 14 al 21 de setembre (segons el nivell) i els cursos començaran a partir del 28 de setembre. Els nivells que s’impartiran a Balaguer i a la comarca són l'A1 i l'A2. La resta de nivells es podran cursar a Lleida ciutat o bé en línia.

Els cursos a distància estan adreçats a persones catalanoparlants que vulguin perfeccionar el seu nivell de català, tant escrit com oral. Els cursos presencials que s'ofereixen a la Noguera, de nivell Inicial i Bàsic, són per a no catalanoparlants.

Tots els cursos permeten obtenir certificats oficials equivalents als de la Secretaria de Política Lingüística.

Més informació a: Inscripció als cursos de català | Inscripcions | Consorci per a la Normalització Lingüística - CPNL, a Oficina del Servei Comarcal de Català, ubicada al Consell Comarcal (telèfon 973 448 933) o al correu electrònic noguera@cpnl.cat.

Finalment, des del Servei Comarcal de Català de la Noguera també es fa una crida a participar al programa 'Voluntariat per la Llengua' que es realitza durant tot l'any. Per a més informació, els interessats poden adreçar-se també al Servei de Català (973 44 89 33) o al web Inici | Voluntariat per la Llengua.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar