El Teatre Municipal de Balaguer acull la representació de 'Hitchcock'. Es tracta de teatre en anglès per a l'alumnat de 1r cicle d'ESO
Aquest matí, el Teatre Municipal de Balaguer ha estat l'escenari de l'obra Hitchcock, una comèdia musical ambientada en el Hollywood dels anys cinquanta, que ha representat la companyia 'Ipa produccions'. L'activitat, adreçada a l'alumnat de 1r i 2n d'ESO, ha comptat amb dues sessions, a les 9.30 h i a les 11.00 h, i ha reunit un total de 600 estudiants de tots els centres de secundària de la ciutat.
L'obra ha transportat el públic al món del jove director Hitch, qui, en la seva oportunitat per fer una pel·lícula, ha confiat en els seus actors preferits per escriure un bon guió. El resultat ha estat un viatge ple d'humor i música per algunes de les escenes més icòniques del mestre del suspens, Alfred Hitchcock, amb referències a Psicosi, La finestra indiscreta i La soga, entre d'altres.
A més del seu vessant artístic i de divulgació cinematogràfica, Hitchcock ha permès als estudiants treballar conceptes relacionats amb el vocabulari de la fama, la imatge personal, el cinema i la direcció. L'activitat s'ha desenvolupat dins el marc del Pla de Dinàmica Educativa de Balaguer, que en aquest cas promou experiències pedagògiques a través de les arts escèniques.