El Teatre Municipal de Balaguer representarà aquest proper diumenge l'obra de teatre ESCAPE ROOM interpretada per JOEL JOAN, Oriol Vila, Àgata Roca i Paula Vives

Per Ràdio Balaguer
931 visites
B6A341C6B99292B33631E5Eab3Efd5F9Escaperoomimatge
El Teatre Municipal de Balaguer acollirà al seu escenari aquest diumenge l'obra de teatre ESCAPE ROOM, una comèdia interpretada per JOEL JOAN, Oriol Vila, Àgata Roca i Paula Vives.
 
La trama de l'obra ESCAPE ROOM ens explica que dues parelles d'amics de tota la vida queden per fer un ESCAPE ROOM al barri d'Hostafrancs, on recentment s'ha trobat, en un contenidor, el cadàver d'un home esquarterat... Els quatre amics es pensen que els espera un joc divertit per passar l'estona, posar a prova la seva intel•ligència i riure una miqueta, però sortir d'aquell ESCAPE ROOM no serà gens fàcil.
 
L'obra es representarà al teatre a partir de les 7 de la tarda i les entrades es poden adquirir anticipadament a l'Oficina de Turisme de Balaguer i també les 24 h al web de ticketea.com als preus de 20 euros a l'amfiteatre des les que queden prop d'una cinquantena ja que les de platea estan exhaurides.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar