El Triatló Internacional de Balaguer espera reunir més de 300 esportistes el proper 1 de juny. Comptarà amb la participació del doble medallista Sergi Escobar i, com a novetat, es farà la primera Fira del Triatló i l'Esport.

Per Ràdio Balaguer
772 visites
929Eb371Bb961A83Dc90A7119614B75Btriatlo

 

Balaguer acollirà el proper dia 1 de juny una nova edició del 7è Triatló Internacional organitzada pel Club Esportiu Pedala.cat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Balaguer. La prova, que comptarà amb la presència d'esportistes destacats com el doble medallista olímpic Sergi Escobar, pretén reunir més de 300 atletes d'alt nivell de tot el territori.  

Els participants competiran a partir de les 14h en tres disciplines: 1,9 km de natació a l'embassament de Sant Llorenç, 90 km de bicicleta en un recorregut de carretera per diferents indrets de la comarca de la Noguera i, finalment, 21,1 km de cursa a peu en circuit urbà a Balaguer (Passeig de l'Estació, parc de la Transsegre). 

I per als més valents, enguany també se celebrarà la segona edició del Triatló Infern, en què s'incorpora una quarta disciplina a la triatló: un tram de BTT de 21 km i 530 metres de desnivell positiu.  

Les inscripcions per a totes dues modalitats es poden fer a través de la Federació Catalana de Triatló. 

D'altra banda, com a novetat, aquest any se celebrarà la I Fira del Triatló i l'Esport al Pavelló Molí de l'Esquerrà. Hi participaran una quinzena d'expositors de productes i serveis de l'àmbit esportiu i es podrà visitar des del divendres dia 31 a les 17h fins al dissabte al vespre. Es tracta d'una bona ocasió per poder veure les últimes novetats en material esportiu. 

El regidor d'Esports, Guifré Ricart, ha dit que és "un honor per Balaguer acollir una prova d'aquestes característiques, que compta amb un reconeixement a nivell nacional".  Així mateix ha aplaudit l'aposta de l'organització per la incorporació de nous reclams, com ara la Fira de l'Esport. 

Àudio 

Precisament, el president de Pedala.cat, Ricard Viola, ha parlat d'aquesta Fira del Triatló i l'Esport alhora que ha destacat que en aquests moments ja hi ha 270 inscrits. 

Àudio 

Viola també ha fet una crida a tots els ciutadans de Balaguer a participar de l'esdeveniment per omplir els carrers dissabte a la tarda i animar els triatletes que estaran disputant l'últim tram de la cursa pel centre urbà. 

Àudio 

Per més informació es pot consultar la pàgina web del triatló: http://triatlo.pedala.cat 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=3633

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar