El vicepresident del Consell Comarcal de la Nogeura, Eloi Bergós, participa a la jornada d'Orientació Laboral R-Tornar de la UdL. Ha posat en valor el desplegament de fibra òptica a les comarques de Lleida 'per facilitar el retorn del talent' dels joves q

Per Ràdio Balaguer
471 visites
89Bc2C35F74Ddea4D22F69E6A8B6F142Jornadaorientacilaboral
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, ha participat aquest dimarts a la 9a Jornada d'Orientació Laboral R-Tornar, que s'ha celebrat a l'edifici rectorat de la Universitat de Lleida (UdL). En la seva intervenció en els parlaments de benvinguda, Bergós ha fet referència al fet que "els joves marxen a estudiar fora i no retornen. Alguna cosa estem fent malament". 
 
Segons el vicepresident, "les solucions no són fàcils, però s'ha de treballar en l'arrelament des que neixem" i, en aquest sentit, ha apuntat que cal que les administracions treballin plegades perquè els municipis i els pobles petits disposin "de tots els serveis possibles per ser atractius per facilitar el retorn del talent". Com a exemple, Eloi Bergós ha posat en valor el desplegament de fibra òptica a tot el territori que impulsa la Diputació de Lleida en el termini d'uns cinc anys i ha apuntat, també, al sector primari com a "oportunitats per l'emprenedoria" donada la seva importància estratègica per a les comarques de Lleida. 
 
Aquestes jornades tenen el suport de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Lleida així com d'altres entitats i institucions i estan adreçades tant a professionals de l'ensenyament i la pedagogia com a estudiants. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar