Els Agents Rurals detecten un abocament contaminant al riu Farfanya al seu pas per Castelló de Farfanya i obren una investigació. Poc després troben l'origen en un molí d'oli d'Os de Balaguer

Per Ràdio Balaguer
1056 visites
8346774Ec37Acd06A6C086Da382652E3Ruralsinvestigacioolisfarfanya

Els Agents Rurals van rebre l'avís el passat divendres que les aigües del riu Farfanya, al seu pas per Castelló de Farfanya, presentaven un aspecte negrós. 


Després de comprovar-ho, van iniciar una investigació per esbrinar l'origen del contaminant, amb la col·laboració del personal inspector de l'Agència catalana de l'Aigua. 

Poques hores després en van trobar la font a Os de Balaguer. Es tractaria d'un abocament realitzat per un molí d'oli. 

Seguidament es va realitzar una inspecció a les instal·lacions de l'empresa, conjuntament amb els Mossos d'Esquadra i l'Agència Catalana de l'Aigua. Justament aquesta darrera és la que en determinarà les possibles responsabilitats i conseqüències dels fets.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar