Els Agents Rurals rescaten un mussol banyut ferit a Os de Balaguer. D'altra banda els Agents Rurals han aixecat un acta d'infracció de la normativa d'espais naturals per fer volar un dron al terme de Camarasa
Els cos del Agent Rurals ha rescatat mussol banyut a Os de Balaguer. Els agents van rebre l'avís que una persona ha trobat l'ocell i que no volava i han comprovat que tenia una fractura en una ala i posteriorment ha estat trasladat al centresdefauna de Vallcalent per a la seva recuperació.
D'altra banda els Agents Rurals han aixecat un acta d'infracció de la normativa d'espais naturals per fer volar un dron al terme de Camarasa dins l'EIN de l'Aiguabarreig del Segre i la Noguera Pallaresa.
Els Agents recorden que cal autorització prèvia per fer volar aparells, tripulats o no, en els espais inclosos al Pla d'Espais d'Interès Natural. Article 6 del Decret 148/1992, de 9 de juny pel qual es regulen les activitats fotogràfiques, científiques i esportives que poden afectar la fauna salvatge.