Els Ajuntaments de Balaguer, Vilanova de Meià i Isona Conca Dellà han signat aquest matí un conveni de suport i assessorament per part del Museu de la Noguera, semblant al que es va signar fa uns dies amb Os de Balaguer

Per Ràdio Balaguer
771 visites
B054Bafcca832Fde5Aa9725D4E0656D9Signaturaconvenimuseuvilanovameia
El conveni servirà per donar suport al Centre de paleontologia de Vilanova i al Museu d'Isona. 
 
Es tracta doncs, d'un conveni a tres bandes que s'ha signat amb la presència dels alcaldes de Balaguer, Vilanova de Meià i Isona i Conca d'Ellà. 
 
El conveni permetrà, entre altres, donar a conèixer i posar en valor l'exposició de fòssils que allotja el Centre d'Interpretació del Montsec de Meià, provinents de la Pedrera de Meià. 
 
El Museu la Noguera actuarà com a Museu de Suport Territorial, que són Museus acreditats del Sistema de Museus de Catalunya, que organitzen i articulen el patrimoni cultural dels territoris que els hi són afins. L'ordenació d'aquest patrimoni s'estableix a partir de  convenis de col•laboració com el que s'ha signat aquest matí. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar