Els allotjaments del Pirineu i les Terres de Lleida preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada

Per Ràdio Balaguer
67 visites

El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juan Antonio Serrano, explica que “l’alt nivell de reserves permet allargar els bons resultats del mes d’agost”

Els allotjaments del Pirineu i les Terres de Lleida preveuen comptar amb una ocupació superior al 80% durant el pont de la Diada, concretament de divendres a diumenge. El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juan Antonio Serrano, ha explicat aquest dimecres que el bon nivell de reserves permet “allargar els bons resultats que hem tingut durant el mes d’agost” i “demostren l’atractiu de la nostra destinació i de la importància del turisme per l’economia de la demarcació”. 

Els hotels del Pirineu esperen una ocupació del 90%, mentre que els de les Terres de Lleida estaran aproximadament al 40%. Així mateix, les cases de turisme rural i els bungalows arribaran al 80%. Al seu torn, l’acampada tindrà uns registres inferiors i preveu comptar amb un 30% d’ocupació.

Serrano ha recordat que els turistes podran gaudir de l’oferta de natura, cultura i gastronomia de Lleida. També ha recordat que “les empreses de turisme actiu encaren ja la recta final de la temporada, que acabarà a mitjans d’octubre, i per aquests dies festius també tenen un volum elevat de reserves”.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar