Els balaguerins Guifré Ricart i Gemma Trilla es postulen com a alcaldables de Junts a Balaguer en les eleccions municipals del 2023

Per Ràdio Balaguer
894 visites

El futur alcaldable serà escollit per la Comissió Municipal Territorial (CMT) en funció dels candidats que es presentin i, posteriorment, la decisió haurà de ser avalada per l'assemblea local

C153A77Cc80F5Ce00A39A945Bf7F7611Grupjuntspaeriabalaguer

A l'espera que Junts per Balaguer convoqui una reunió interna decidir qui serà el cap de llista en les properes eleccions municipals del 2023, són dos les persones que a dia d'avui es postulen com a possibles alcaldables, Guifré Ricart, regidor actualment a la Paeria de Balaguer, i Gemma Trilla. Segons fonts de la formació, però, no es descarta que en el procés d'elecció hi hagi encara algun altre candidat o candidata.

El futur alcaldable serà escollit per la Comissió Municipal Territorial (CMT) en funció dels candidats que es presentin i, posteriorment, la decisió haurà de ser avalada per l'assemblea local.

Junts de la Vegueria de Lleida ja ha engegat el procés per escollir els caps de llista per a les eleccions de l'any que ve. La formació confia presentar candidatures als 161 municipis de la vegueria i estén la mà a alcaldes i regidors d'altres espais polítics que s'aproximin als idearis de Junts.

La voluntat és que la gran majoria de caps de llista ja estiguin decidits durant aquest any. En aquest sentit, Junts preveu celebrar moltes CMT durant els mesos de maig i juny.

La Comissió Territorial Municipal la integren 2 representants de l'executiva nacional; 2 de la vegueria; 2 responsables comarcals del partit, i 2 representants del municipi. Tot i això, es convidaran a les reunions de la CMT afiliats de les respectives localitats.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar