Els Bombers de la Generalitat continuen treballant en l'incendi de bales d'alfals que s'ha declarat a primera hora del matí a l'empresa Farratges La Noguera de Balaguer. La previsió és que continuïn mullant les bales almenys durant dos dies més.
Els Bombers de la Generalitat continuen treballant en aquests moments en l'incendi de bales d'alfals que s'ha declarat quan eren gairebé les 7 d'aquest matí a l'interior del recinte de l'empresa Farratges La Noguera de Balaguer. Els bombers continuen llançant aigua a la pila de bales que té una alçada de 9 metres i ocupa una superfície de 4000 metres quadrats.
La previsió és, segons el portaveu de Bombers de la Generalitat, Carles Savalls, que continuïn remullant les bales almenys durant dos dies més.
Àudio
El foc no afecta la nau de l'empresa, que es dedica a la deshidratació d'alfals per ser destinat posteriorment al consum animal. Tampoc no s'han de lamentar ferits ni es coneixen ara per ara les causes del sinistre, segons ens comenta el mateix Carles Savalls.
Àudio
Personal de l'empresa està retirant de la zona afectada les bales que no han quedat afectades pel foc.
En un altre ordre de coses, ahir al vespre hi va haver un altre incendi a Balaguer. En aquest cas es va cremar totalment la cuina del carrer número 44 del carrer Cuartel. El matrimoni que hi havia a la casa en el moment del sinistre va ser evacuat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, l'home per intoxicació per inhalació de fum i la dona per un atac de nervis.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=4091