Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per una plantació de marihuana així com per un possible delicte de defraudació del fluid elèctric en l'habitatge que es va incendiar el passat dimarts a la plaça de Sant Salvador 

Per Ràdio Balaguer
721 visites
347Da43Df16D64034C8D177A79B74994Incendiplaasantsalvadorfotografiagurdiaurbana

Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per una plantació de marihuana així com per un possible delicte de defraudació del fluid elèctric en l'habitatge que es va incendiar el passat dimarts a la plaça Sant Salvador. 

Segons fonts policials, i com es va saber ahir dimecres, els agents van trobar una plantació de marihuana a la tercera planta de l'immoble, situat a la Plaça de Sant Salvador. Les mateixes fonts parlen de delicte de defraudació de fluid elèctric en estar la llum d'aquesta tercera planta 'punxada' a la xarxa. Segons les últimes informacions, un dels residents a l'immoble hi podria estar implicat. 

Recordem que l'incendi va tenir lloc el passat dimarts a la matinada i hi van resultar ferides 3 persones, dues d'elles residents a la primera planta, on sembla que va tenir origen el foc, i que encara es troben hospitalitzades. El tercer ferit va ser un dels habitants de la segona planta, fill dels anteriors, i que va patir cremades, de les quals ja ha rebut l'alta hospitalària. 

Aquest i la resta de residents han estat reallotjats pels serveis socials i han rebut l'ajuda d'entitats com Creu Roja o Càritas. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar