Els Mossos d'Esquadra troben una plantació d'un centenar de plantes de marihuana a la tercera planta de la casa que es va incendiar la matinada de dimarts a Balaguer. S'investiga ara si el foc el va provocar una sobrecàrrega a la xarxa

Per Ràdio Balaguer
1783 visites
8A16406C8D51E3E9C566B2130568D018Incendihabitatgeplaasantsalvador1

Segons ha avançat aquest dimecres la Cadena Ser, els Mossos d'Esquadra, durant la investigació de les causes de l'incendi de l'edifici de la plaça Sant Salvador de Balaguer, que va calcinar completament el primer pis, van trobar una plantació de marihuana. 

La plantació es trobava a l'interior del tercer pis de l'immoble, i estava formada per un centenar de plantes. La unitat d'investigació dels Mossos dedicada als estupefaents s'ha fet càrrec de la investigació per trobar-ne els responsables. 

Els Mossos d'Esquadra, centren ara la seva investigació en aclarir si les causes de l'incendi podrien trobar-se en una sobrecàrrega de la xarxa elèctrica. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar