Els nedadors del Club Esportiu Natació Balaguer han participat aquest dissabte a la 6a Jornada de la Lliga Catalana benjamina i prebenjamina a les instal·lacions d'INEFC Lleida

Per Ràdio Balaguer
230 visites

Les instal·lacions d’INEFC Lleida van acollir el passat dissabte la sisena jornada de la Lliga Catalana benjamina i prebenjamina de natació, amb la participació dels nedadors del Club Esportiu Natació Balaguer.

La competició va reunir esportistes de diferents categories de base, que van disputar diverses proves individuals i de relleus. En categoria benjamina, els nedadors nascuts l’any 2015 van competir en les proves de 400 i 50 metres lliures, mentre que els del 2016 van participar en els 200 i 50 metres lliures.

Pel que fa a la categoria prebenjamina, els esportistes nascuts el 2017 van nedar les proves de 50 metres esquena i 50 metres papallona. D’altra banda, els prebenjamins del 2018 van disputar els 50 metres esquena, en una prova que va permetre mostrar l’evolució assolida durant els entrenaments.

La jornada també va incloure les proves de relleus. Els equips benjamins van participar en el 4x50 estils, mentre que els prebenjamins van competir en el 4x25 papallona.

Des del club s’ha valorat positivament la participació dels seus esportistes, destacant el treball realitzat durant la temporada. En especial, es va posar en relleu la capacitat dels benjamins per gestionar les proves de més distància i la progressió dels prebenjamins en els estils d’esquena i papallona. La jornada es va completar amb una exhibició dels nedadors més petits del club.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar