Els Plans de Foment Territorial del Turisme, es doten amb 4,6 milions per a subvencions a ens locals per a Plans de Foment del Turisme amb ingressos de l'Impost sobre les estades en establiments turístics.

Per Ràdio Balaguer
515 visites
6C67Cf46534Dd49257636643Ed754890Impostestadesturistiques
El Govern ha autoritzat la reserva de 4,6 milions d'euros per atendre la convocatòria 2018 de subvencions a ens locals de Catalunya per al desenvolupament de Plans del Foment Territorial del Turisme.
 
Els Plans de Foment Territorial del Turisme es financen gràcies als ingressos generats per l'Impost sobre les estades en establiments turístics (IEET), i tenen com a objectiu afavorir un model turístic competitiu, sostenible i de qualitat a partir de l'equilibri territorial, la diversificació de l'oferta i l'orientació a la demanda, la desestacionalització i la innovació del producte, per tal de fer del turisme una activitat generadora de riquesa i d'ocupació al servei de la ciutadania.
 
En concret, els fons reservats pel Govern serviran per: crear, rehabilitar i millorar infraestructures turístiques; recuperar o crear itineraris turístics; reconstruir senyalització turística existent o crear-ne de nova; adequar i millorar espais turístics; donar suport a la promoció d'iniciatives turístiques; i crear productes turístics innovadors que generin un model turístic competitiu, sostenible i de qualitat, entre d'altres. Els projectes que rebin la subvenció en aquesta convocatòria s'hauran d'executar en els propers tres anys.
 
Des del 2014 any en què es van posar en marxa els plans de foment territorial- i fins al 2017, el Departament d'Empresa i Coneixement, a través de la Direcció General de Turisme, haurà subvencionat 73 projectes amb un import total de prop de 23 milions d'euros.
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar