Ensenyament obre la convocatòria als centres concertats per a la subvenció de contractació de personal d'atenció a alumnes amb necessitats educatives especials.
El departament d'Ensenyament obre demà la convocatòria pública per als centres concertats que vulguin aconseguir subvenció per a contractar personal per a atendre l'alumnat amb necessitats educatives especials. La convocatòria romandrà oberta fins dimecres 6 de setembre, i té una dotació econòmica de 3.896.100 euros –mig milió d'euros més que el passat curs-.
Poden optar a la convocatòria els centres concertats que imparteixen segon cicle d'educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria que escolaritzen alumnes amb necessitats educatives especials vinculades a discapacitats físiques, intel·lectuals o sensorials, els que manifesten trastorns greus de personalitat o de conducta o els que pateixen malalties degeneratives greus.
El mòdul de subvenció per a la totalitat del curs 2017-2018 és de 405,00 euros per cada hora setmanal subvencionada. El total màxim d'hores setmanals a finançar serà de 9.620 que s'assignen als diferents serveis territorials per tal que les comissions de valoració les distribueixin d'acord amb les hores següents:
- Consorci d'Educació de Barcelona: 2.585 hores
- Baix Llobregat: 654 hores
- Barcelona Comarques: 1.033 hores
- Catalunya Central: 899 hores
- Girona: 741 hores
- Lleida: 686 hores
- Maresme–Vallès Oriental: 1.070 hores
- Tarragona: 645 hores
- Terres de l'Ebre: 147 hores
- Vallès Occidental: 1.160 hores
Es pot consultar tota la informació referent a la convocatòria a ensenyament.gencat.cat/