Es constitueix a la Noguera una comissió d'alcaldes per decidir el nou sistema de recollida d'escombraries. L'òrgan ja ha fet una primera reunió i ha encarregat als serveis tècnics informes sobre el cost de les diferents modalitats de recollida.
El consell de la Noguera ha constituït una comissió amb membres de l'ens comarcal i alcaldes per decidir sobre el nou sistema de recollida de les escombraries a partir del mes d'octubre, quan expirarà el contracte de l'actual concessionària.
Aquest òrgan ja ha fet una primera reunió i ha encarregat als serveis tècnics informes sobre el cost de les diferents modalitats de recollida.
Cal recordar que, entre les diferents opcions, s'estudia des d'un sistema mecanitzat per al buidatge de contenidors fins a la recollida porta a porta, si bé aquest procediment, que va implantar l'any passat el consell comarcal del Pallars Sobirà, no és el més popular entre els municipis de la comarca.
La comissió inclou representants de Balaguer, Ivars de Noguera, Algerri, Àger, Penelles i Albesa.