Èxit de la Fira de la Màgia al Carrer de Montgai. La localitat va tancar ahir la quarta edició després de la visita de milers de persones durant tot el cap de setmana.
Montgai va tancar ahir la quarta edició de la Fira de la Màgia de Carrer, Montgai Màgic, després de rebre milers de visitants durant tot el cap de setmana.
Els diversos carrers de la població s'han omplert de gom a gom d'aficionats al món de la màgia i a l'il·lusionisme, sobretot famílies amb nens petits, que han quedat admirats amb les 58 actuacions que han ofert mig centenar de mags en els 17 espais habilitats.
L'alcalde, Jaume Gilabert, ha fet una valoració "molt positiva" d'aquesta quarta edició i ha remarcat que la fira de la màgia de Montgai ja està consolidada i és un punt de referència i de trobada pels mags amateurs de tot l'Estat espanyol.
Ahir al matí es va celebrar el primer concurs de màgia de prop patrocinat per Zafiro Tours-Agramunt. Hi van participar 2 mags i els guanyadors van ser: Àlex Cabré de l'Associació de Mags i Il·lusionistes de Lleida (AMIL) i Pere Rafart de Solsona. Així mateix, es va celebrar el segon concurs de màgia general patrocinat per Iltrida Viatges. Hi van participar 5 mags i els guanyadors van ser: Simplemente Pepe, Niñas del Mago i Pere Rafart.
El director artístic del certamen, Xavier Pérez, ha dit que aquests concursos cada any compten amb més participants perquè donen un cert prestigi als mags guanyadors.
D'altra banda, el certamen també ha comptat amb la participació d'una quarantena de parades de productes artesanals. La majoria dels expositors s'han mostrat satisfets amb el resultat obtingut i han assegurat que tornaran l'any vinent.