Èxit de participació en la Seu Vella Night Race. La prova va reunir a uns 450 participants entre la cursa i la caminada. El guanyador de la cursa va ser Sergi Hidalgo del Runner's Balaguer
La primera edició de la Seu Vella va batre rècords de participació. La prova, que és puntuable per la Lliga Ponent, va reunir a unes 450 persones al Turó de la Seu Vella de Lleida, entre la caminada de 3,4 kilòmetres i la cursa de 5,4 kilòmetres.
La prova tenia un component benèfic, ja que tot el que es va recaptar de la caminada anirà destinat al Banc dels Aliments de Lleida.
Els participants van poder gaudir de l'emblemàtic monument de la ciutat, ja que part del recorregut passava pel claustre de la Seu Vella.
El guanyador de la cursa va ser Sergi Hidalgo (Runner's Balaguer) amb un temps de 20 minuts i 42 segons. Completaven el podi l'independent Cristian Arroyo amb un temps de 20 minuts i 58 segons, i Crisitian Català (Finques Prats Runners) amb un temps de 21 minuts i 35 segons.
Pel que fa la categoria femenina, la primera classificada va ser Gisela Sánchez (Club Triatló Prosan) amb un temps de 25 minuts, seguida de Mari Sanfeliu (Xafatolls) amb un temps de 26 minuts i 15 segons i Roser Xipell (Finques Prats Runners) amb un temps de 26 minuts i 43 segons.
Podeu consultar més informació referent a les curses al nostre lloc web: www.iter5.cat