Èxit de públic en una nova edició de l'Emboirats, aquest diumenge amb Sandra Rossi i les seves Històries principesques.

Per Ràdio Balaguer
696 visites
37D6250Eb64509D62Cafe7Fb630541Bdemboirats227Gener
Aquest diumenge ha continuat el cicle d'espectacles familiars EMBOIRATS amb Històries Principesques, a càrrec de la Sandra Rossi. 
 
L'espectacle ha començat a les 12 del migdia a la Biblioteca Margarida de Montferrat amb una gran afluència de públic que han omplert de gom a gom la sala de la biblioteca on es representava.
 
En aquesta espectacle, Històries Principesques, Sandra Rossi ha descobert als  assistents que s'amaga, per exemple, sota la corona, el bigoti o el barret de prínceps, princeses, reis, reines i cavallers, entre altres.
 
El proper espectacle del  cicle d'espectacles familiars EMBOIRATS, serà el 10 de febrer al museu del  Or del Segre,  amb Afina Serafina, del Cirquet Confetti.
 

El mes destacat