FGC realitza obres de millora al pas a nivell de Balaguer que obligaran a tallar el trànsit al carrer d'Urgell dues nits. Concretament, el vial quedarà tancat al pas de vehicles els dies 8 i 25 de febrer entre les 21 h i les 6 h
Aquest divendres continuen les obres de substitució del paviment de cautxú del pas a nivell de Balaguer al seu pas pel carrer d'Urgell, que Ferrocarrils de la Generalitat ha iniciat aquest dijous.
Els treballs han començat pel pas de vianants del costat estació (costat sud) i es faran per fases. Per aquesta primera actuació no cal tallar cap carril del carrer d'Urgell, només el pas de vianants costat Estació.
Aquest proper diumenge, 7 de febrer, s'iniciaran els treballs de substitució del paviment de cautxú de vehicles i del pas de vianants costat La Pobla de Segur, afectant en aquest cas sí la circulació de vehicles del carrer d'Urgell, en un dels dos sentits de circulació. A partir de les 9 de la nit del dilluns, però, i fins a les 6 del matí del dimarts sí que es tallarà totalment la circulació al carrer.
Un altre dels dies en què també es tallarà la via serà el 25 de febrer en el mateix horari, de 9 de la nit a 6 del matí.
Les obres s'estan duent a terme principalment en horari nocturn, entre que finalitza i torna a començar el servei comercial d'FGC.
Com a pas alternatiu quan el carrer d'Urgell quedi totalment tallat, les entrades a Balaguer per aquesta via s'hauran de fer per la carretera C-26 (per la variant) mentre que les sortides de Balaguer, a causa del tall al carrer Urgell, s'hauran de fer per la carretera de Camarasa, enllaçant amb la C-147 fins a la C-13 o pels carrers Noguera Pallaresa i Tàrrega enllaçant amb la variant C-26.
D'altra banda, fins acabar les obres, no es permet l'estacionament de vehicles al carrer Urgell als trams propers a la via del tren ni al carrer Noguera Ribagorçana, tram proper a la via, on es reserva per fer l'acopi de materials.
L'actuació, amb un pressupost de 165.000 euros, consisteix en la renovació del paviment de cautxú, que ha quedat deteriorat pel pas del temps, i inclou també la substitució de les actuals travesses de fusta per travesses de formigó tipus monobloc.