Fins el dia 24 d'aquest mes es pot veure la mostra de fotografies en motiu dels 25 anys d'activitat del Centre de Promoció d'Activitats de Muntanya

Per Ràdio Balaguer
742 visites
C37F4C2057655E788Da2C5Ab86E49E11Dsc01181

Fotos de la inauguracióFins el dia 24 d'aquest mes es pot veure a la Sala d'Exposicions de l'Ajuntament de Balaguer la mostra de fotografies en motiu dels 25 anys d'activitat del Centre de Promoció d'Activitats de Muntanya.

La mostra es va inaugurar el passat divendres i va comptar amb al presència del regidor d' Esports, Juanjo Tenorio, del president del Consell Comarcal de la Noguera, en Vicent Font , i del president de la entitat, Antoni Ricart.

Tant el regidor com del president del Consell van felicitar l'entitat pels 25 anys d'intensa dedicació a la promoció de les activitats i esports que es poden realitzar en el medi natural, sobretot, activitats de muntanya. Alhora també els van agrair l'organització, estiu darrera estiu, dels campaments per a infants i joves, campaments a nivell nacional dedicats a infants de tot Catalunya, i campaments de muntanya, adreçats a potenciar i donar a conèixer zones de muntanya del nostre país.

De fet, aquesta exposició recull aquesta intensa activitat amb un gran ventall de fotografies des dels seus inicis, i és una de les diferents activitats que el Centre ha organitzat per commemorar el seu 25è aniversari.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar