Fira Q Balaguer presenta una nova edició amb un ple absolut i consolida els sectors econòmics més potents de la ciutat. El certamen se celebrarà els dies 28 i 29 d'abril amb l'assistència d'uns 120 expositors.

Per Ràdio Balaguer
868 visites
E1472Cdb6E10Ca92910A20005173Eca0Firaq
Balaguer celebrarà  una nova edició de Fira Q els dies 28 i 29 d'abril. Es tracta d'una fira del territori per al territori que segueix apostant pel dinamisme per convertir-se, un any més, en un esdeveniment on contínuament hi passin coses.
 
Els preparatius al pavelló ja han començat i segons la responsable de l'àrea de Promoció Econòmica, Antonieta Martínez, la resposta per part dels expositors ha estat massiva i també entusiasta.
 
Àudio. 
 
En total, el certamen comptarà amb un total de 120 expositors, la major part, com sentíem, de Balaguer.
 
Àudio.
 
A més del sector de l'automòbil,  Fira Q continua apostant aquest any pels altres sectors econòmics de la ciutat com són la construcció i l'habitatge, el comerç i els serveis, el producte de proximitat, la restauració i l'oci.
 
Àudio. 
 
Pel que fa a les novetats, Antonieta Martínez destaca que hi haurà novetats en pràcticament cada sector, tot i que ha volgut assenyalar que la d'enguany és la Fira de la consolidació. 
 
Àudio. 
 
Una altra novetat important és que durant el certamen es coneixerà quina és la nova marca i imatge turística de Balaguer, que es presentarà sota el nom, sota l'eslògan de "Som Balaguer".
 
Àudio. 
 
La Fira d'enguany continuarà comptant amb les jornades d'apicultura organitzades pel departament d' Agricultura i l'Associació d'Apicultors Lleidatans amb el tradicional concurs de Mels, que ja s'ha convertit en una jornada de referència dins el sector apícola. 
 
Hi haurà també altres xerrades adreçades a professionals, el IV Concurs de Cuina de Proximitat de les Terres de Ponent i, entre altres, l'espai per als més petits, el Petit Xef.
 
Un any més, Fira Q no tancarà als migdies i oferirà concerts i audicions per tal d'oferir al visitant una estada ben agradable on compartir l'àpat del migdia. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar