Fira Q tanca una nova edició amb la satisfacció tant de l'organització com dels propis expositors. El certamen, amb un ple total, ha comptat amb 120 expositors dels principals sectors econòmics de la ciutat i comarca
Fira Q va tancar portes ahir a la tarda i ho va fer amb una balanç positiu, tant per part de l'organització com dels propis expositors i visitants.
Així valorava el certamen ahir al vespre, poc abans de la clausura, l'alcalde Jordi Ignasi Vidal.
Àudio.....
També l'alcalde va valorar de forma positiva la nova distribució dels expositors tot i que caldrà perfilar una mica més, va dir, com es gestionen els diferents passadissos.
Àudio.....
També satisfet de Fira Q es va mostrat el director dels SSTT d'Empresa i Coneixements a Lleida, Ramon Alturo, que va clausurar el certamen. Alturo va comentar que els diferents sectors presents a Fira Q donen una gran vitalitat a un certamen com el de Balaguer, que serveix, va dir, en definitiva, per fomentar el sector comercial i posar en contacte empresaris amb possibles clients.
Àudio.......
Per la seva banda, la responsable de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Impic, Antonieta Martínez, es va mostrar satisfeta de com ha anat la Fira d'enguany i va apuntar que, un cop més, aquesta ha estat un gran aparador dels diferents sectors econòmics de la ciutat.
Àudio......
Fira Q Balaguer ha comptat amb els sectors de l'habitatge i la construcció, el comerç i els serveis, el producte de proximitat, la restauració i l'oci i el sector de l'automòbil.
Es tracta d'un model de fira consolidat que aposta pel dinamisme convertint el certamen en un esdeveniment on contínuament hi passen coses, amb xerrades, desfilades, presentacions de productes, la Mostra nacional de coques de recapte i samfaina, la XIII Jornada de la mel i el cinquè Concurs de cuina, entre altres. Tot plegat ha fet que la fira hagi tornat a estar al 100 % de la seva ocupació amb 120 expositors.
D'altra banda, pel que fa a l'espai més institucional, la part de l'ajuntament de Balaguer ha estat dedicada al projecte Viles Florides del qual forma part la capital de la Noguera des de l'any passat.