Gerard Orrit es proclama campió d'escacs sub-18 de Lleida.

Per Ràdio Balaguer
1089 visites
8545B3C88633A2Eb84A9578F8872F38Eorrit

Gerard Orrit ha acabat invicte en les sis rondes d'aquest campionat celebrat a Ponts aconseguint un total de cinc punts. 

El podi l'han completat dos companys d'equip, els jugadors balaguerins Eudald Fumàs i  Jordi Fortuny. 

En la categoria sub-8 la victòria la victòria va ser pel jugador local Joan Pedra, amb uns excel·lents 5.5 punts de sis partides. Cal destacar també el bon campionat del seu company Lluc Botigué, que va fer un tercer lloc en aquesta categoria. 

Quant al campionat de Catalunya per equips, i pel que fa al CE Balaguer, en la setena ronda, ha caigut en el derbi provincial amb el Lleida B per 4 a 6. Tot i mostrar un bon joc, l'equip de la Noguera acaba perdent els encontres per detalls que, de vegades, no fan justícia davant els taulers. La prova aquest diumenge, dels deu taulers, sis van acabar en taules; i algunes d'elles en posició avantatjada. Ara queden només dues rondes i cal aconseguir l'objectiu de la permanència.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar