Gran temporada 2019 plena d'èxits per al jove jugador de pàdel de Balaguer Íker Castillo i el seu company Gerard Navas afrontaran la seva quarta temporada al Circuit de Menors de la Federació Catalana de Pàdel

Per Ràdio Balaguer
789 visites
520A0D22983F8B6Be4047C20204B494Fkercastillopremis2019
Gran temporada 2019 plena d'èxits per al jove jugador de pàdel de Balaguer Íker Castillo que juntament amb el seu company Gerard Navas afrontaran la seva quarta temporada plegats dins del Circuit de Menors de la Federació Catalana de Pàdel. 
 
Aquests són els títols aconseguits que els han portat a les primeres posicions del rànquing català de pàdel:
 
Sotscampions de Catalunya Menors per equips amb el Padelindoor Lleida
Campions del II Gran Slam 
Campions del I Super Gran Slam
Campions del III Gran Slam
Campions del IV Super Gran Slam
Sotscampions del V Super Gran Slam
Campions del VI Super Gran Slam
Campions de la Lliga Catalana Lleida Menors Equips Sub16 amb el Padelindoor Lleida
Sotscampions de Catalunya Aleví
Sotscampions del Master Final Aleví
 
Tot just comença la nova temporada 2020 en la que els principals objectius seran el Campionat de Catalunya Menors per equips a mitjans de febrer, el Campionat d'Espanya al mes de setembre i finalment el Campionat de Catalunya que tancarà l'any al mes de novembre.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar