Jordi Bello ocupa des d'avui la banqueta del primer equip del C.F. Balaguer després de la dimissió del tècnic Edu March.

Per Ràdio Balaguer
688 visites
3Bb38797Bacf2429614107517198542Eedumarch

Edu March va deixar de ser ahir entrenador del CF Balaguer. El tècnic del Palau d'Anglesola va presentar la dimissió després del partit de diumenge amb el filial del Lleida Esportiu, amb qui els balaguerins van perdre per 6-2, i ahir la junta directiva va acceptar la seva renúncia. 

Antoni Aiguadé és el president del Club de Futbol Balaguer. 

Aiguadé confia que el tàndem Bello-Gil pugui torna a situar el Balaguer al lloc que es mereix. 

Pel que fa l'equip, Aiguadé ha destacat que no està previst a hores d'ara donar de baixa cap jugador. 

El president del Balaguer confia també que els tres argentins que ha fitxat el club aquest any, i que estan a l'espera del trànsfer de la Federació argentina per poder jugar, aportin a la plantilla la qualitat que potser li falta en aquests moments.  

Jordi Bello i José Gil seran presentats oficialment avui mateix i es faran càrrec de l'equip per preparar el pròxim partit, que també serà un derbi, aquesta vegada en el camp de l'Alpicat el proper diumenge. 

March havia arribat a l'estiu al Balaguer procedent del Mollerussa per suplir la marxa de Jordi Cortés al Lleida Esportiu. L'arrencada de temporada no va ser gens bona i en les primeres quatre jornades només va ser capaç de sumar un punt de dotze possibles, la qual cosa va provocar un toc d'atenció de la directiva als jugadors. Després l'equip va encadenar tres victòries, però la voluminosa derrota davant del Lleida B va truncar la ratxa i ha precipitat la dimissió del tècnic.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar