La brigada municipal de la Paeria de Balaguer està duent a terme aquests dies obres de millora en la vorera del carrer Girona. D'altra banda, la Paeria ha substituït recentment un total de 6 fanals al carrer de La Plana.

Per Ràdio Balaguer
1016 visites
8583Fab6620Dc1B2F74Fe9936F78344Aobrescarrergirona2
La brigada municipal de la Paeria de Balaguer està duent a terme aquests dies obres de millora en la vorera del carrer Girona, en el tram comprès entre el Passeig de l'Estació i la Plaça de Catalunya. 
 
El paviment de la vorera havia patit alguns desperfectes produïts per les arrels dels arbres. 
 
D'altra banda, la Paeria ha substituït recentment un total de 6 fanals al carrer de La Plana. Els fanals s'han instal•lat només en un costat de la via per facilitar en l'altre la circulació de vianants que puguin portar cotxets o anar en cadira de rodes. 
 
La substitució s'ha fet pel mal estat que presentaven els antics fanals. Els nous elements redirigeixen el flux de llum cap a terra i no cap a tot el carrer, complint així amb la normativa dels cels Starlight, que fixen un volum de contaminació lumínica. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar