La capital de la Noguera acollirà diumenge el primer Torneig Mini de bàsquet 'Ciutat de Balaguer'. D'altra banda, el sènior masculí del C.B. Balaguer va perdre a la pista del Torres de Segre mentre que les fèmines es van imposar a l'IPSI Barcelona.

Per Ràdio Balaguer
519 visites
4914E97Ce26121Eb42C516E5C9Bf612Fbasquet3
El C.B. Balaguer ha organitzat per aquest proper diumenge el primer "Torneig Mini Ciutat de Balaguer ".
 
Es tracta d'un torneig per a nens i nenes d'entre 10 i 12 anys que comptarà amb la participació de clubs de renom a nivell nacional. Així ho va explicar ahir en el programa Maracanà de Ràdio Balaguer, Joan Mateu, un dels tècnics del C.B. Balaguer. Segons Mateu, les inscripcions han estat tot un èxit. Es comptarà amb 22 equips de 14 clubs que disputaran 38 partits en un sol dia.
 
Àudio 
 
Els partits començaran a les nou del matí i s'allargaran fins a les vuit del vespre. A més, durant la jornada hi ha previst un clínic, una xerrada de formació, adreçada als entrenadors.
 
Àudio 
 
La durada del torneig serà d'un sol dia i la cerimònia d'entrega de premis es farà després de les finals.
 
D'altra banda, les fèmines del Q2 Consultors es van imposar dissabte al poliesportiu municipal per un molt bon resultat de 59 a 43 davant de l'IPSI de Barcelona.
Per la seva banda, als nois del Paviments la Noguera no els van anar bé les coses en la seva visita dissabte a la pista del Torres de Segre amb qui van perdre per 78 a 72.
 
El pròxims partits dels sèniors, en el cas del masculí, serà dissabte a 2/4 de 7 al poliesportiu, on rebrà al Valls. Les noies visitaran el mateix dia la pista del Manyanet Reus.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar