La Diputació de Lleida promociona l'oferta de turisme actiu i de natura al mercat alemany. Els alemanys representen el 8,7% dels turistes estrangers que anualment reben les comarques de Lleida.

Per Ràdio Balaguer
520 visites
Bf3B8E89Ba2Cdbe1F1F1Ab36894F66D9Standfirastuttgartaquestmat




La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme i la marca Pirineus, ha promocionat aquest cap de setmana al mercat alemany el conjunt de l'oferta turística de les comarques de Lleida amb especial incidència amb l'oferta vinculada amb el turisme actiu i de natura en el marc de la fira celebrada a Stuttgart. Amb la participació en aquest saló,  el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida enceta la seva presència a algunes de les principals fires turístiques per aquest any 2018 a Europa i també en el conjunt de l'Estat espanyol.
 
Aquesta fira és una de les més grans i reconegudes del sector turístic  a Alemanya, on hi ha més de 2.000 estands d'arreu del món per oferir diverses opcions de vacances als alemanys i amb un especial interès pel sector del càmping, el senderisme i el món de la bicicleta.
 
Precisament, el Patronat de Turisme ha donat a conèixer l'oferta del Pirineu i les Terres de Lleida vinculada amb la natura,  el senderisme i el cicloturisme amb informació sobre rutes i establiments i és que el Pirineu de Lleida i el conjunt  del territori són  tot un referent pel que fa al  turisme de natura i les activitats de senderisme i cicloturisme, tenint en compte que compta amb l'únic Parc Nacional de Catalunya, 2 parcs naturals i diferents  espais naturals protegits. 
 
El Patronat de Turisme també ha distribuït els catàlegs editats en anglès i alemany pel mateix Patronat "GR de senderisme" i "Ara Lleida 365", per tal de promocionar tot el ventall de possibilitats que ofereixen les comarques de la demarcació en l'àmbit turístic.
 
El mercat alemany representa el 8,7 per cent del turisme estranger que anualment reben les comarques de Lleida i ocupa el tercer lloc en importància després de França, que ostenta el 43,5 %  i el Regne Unit amb el 8.90 % dels visitants internacionals, segons les dades de 2016. 
 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar