La Diputació s'adhereix al Dia mundial contra el càncer donant suport a les activitats que organitza l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).

Per Ràdio Balaguer
549 visites
La Diputació de Lleida, encapçalada per la seva presidenta, Rosa M. Perelló, s'ha adherit al Dia mundial contra el càncer que se celebra aquest dilluns, 4 de febrer, donant suport a les activitats que organitza l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).
 
Perelló ha estat acompanyada dels cinc vicepresidents de la Diputació, Rosa Pujol, Gerard Sabarich, Jordi Latorre, Eloi Bergós i Enric Mir, així com dels diputats Josep Ibarz, Francesc Sabanés, Paco Cerdà, Antoni Navinés i Joan Ubach i de diversos treballadors de la institució.
 
Sota el lema 'Si lluites contra el càncer, ens tens aquí', l'AECC que té delegacions a Mollerussa, Tàrrega, les Borges Blanques, Balaguer, la Seu d'Urgell, Vielha, el Pont de Suert, la Pobla de Segur i la Vall Fosca– ofereix suport psicològic, atenció social, orientació sanitària, servei de fisioteràpia, voluntariat, tallers o conferències, entre altres activitats a pacients i familiars.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar