La junta directiva del Club de Futbol Balaguer presenta la dimissió i anuncia la convocatòria d'eleccions a la presidència per al pròxim 4 de juliol.

Per Ràdio Balaguer
822 visites
Storage
La junta directiva del Club de Futbol Balaguer va presentar divendres passat la seva dimissió i va anunciar la convocatòria d'eleccions a la presidència per al pròxim 4 de juliol. Així mateix, va reconèixer un dèficit de 900 euros per al curs 2013-14 i un deute acumulat de 135.643. 
 
Davant de prop de 40 socis de l'entitat, el responsable del primer equip, Xavier Martínez, va manifestar que aquesta temporada el conjunt comptava amb un pressupost de 78.000 euros i que ha tingut una recaptació propera als 49.000 euros. Atès que al club encara li queden per cobrar 28.000 euros de les subvencions d'ajuntament i Diputació (19.000 cada un), el dèficit queda xifrat a uns 900 euros.  
 
A més, Martínez va assegurar que quan es van fer càrrec del club el deute històric ascendia a prop de 174.000 euros, que s'han vist reduïts fins als 135.643 actuals. Així mateix, es va anunciar la convocatòria d'eleccions per divendres que ve. 
 
En aquest sentit, el soci Antoni Aiguadé va manifestar que treballa en la "confecció i gestió d'una nova junta directiva" i que té la intenció de presentar-se a les eleccions, presumiblement com única candidatura. Aiguadé va assegurar que l'única solució davant de la crisi econòmica i institucional del CF Balaguer és "l'economia de guerra i l'austeritat". Va remarcar també que "l'afició ha de recuperar l'alegria, recuperar la il·lusió pel futbol" i que creixi una massa social que s'ha vist reduïda ostensiblement durant les últimes temporades, dels prop de 500 socis als prop de 90 amb què compta ara. 
 
Els socis del Balaguer assistents a l'assemblea van manifestar davant de la junta directiva el seu malestar per la gestió i, en especial, per la seua actuació durant l'última temporada. Davant de la presència de diversos jugadors de la primera plantilla, diversos socis es van queixar que "s'havia fet el ridícul per tot Catalunya" amb la derrota als despatxos davant el Tàrrega per impagaments als àrbitres, que no s'hagués desplaçat ni un membre de la junta a Andorra en l'últim partit, amb el futur de l'equip a Primera Catalana en joc, i que la directiva del Torreforta hagués de pagar els entrepans als jugadors per a la tornada. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar