La Paeria de Balaguer porta a debat en el ple d'aquest dijous una modificació de crèdit que ha de permetre destinar 49.000 euros a la redacció del projecte d'usos del local annex a la casa de la paeria

Per Ràdio Balaguer
305 visites
4223Bf948Cabe5C021D61Ff042888A0Blalaplenspaeriaplepaeria

La Paeria de Balaguer porta a debat en el ple d'aquest dijous una modificació de crèdit que ha de permetre destinar 49.000 euros a la redacció del projecte d'usos del local annex a la casa de la paeria.

Segons ha explicat el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, en el programa Directe a la Paeria de Ràdio Balaguer, l'objectiu és poder accelerar la licitació de la redacció del projecte que, igual que el projecte d'ampliació del col·legi Mont-roig, es vol fer mitjançant un concurs d'idees.

Al local annex, recordem, està previst inicialment ubicar-hi l'Oficina d'Atenció Ciutadana i els serveis de la Guàrdia Urbana.

L'objectiu és unificar tots els serveis d'atenció ciutadana de la Paeria i atendre la població més fàcilment i sense barreres arquitectòniques.

D'altra banda, la modificació de crèdit, que suma uns 200.000 euros en total, també contempla destinar uns 100.000 euros a despeses relacionades amb el Consell Comarcal de la Noguera.

En la sessió plenària de demà també es porta a aprovació el compte general de la Paeria de l'any 2021. El paer en cap s'ha mostrat molt satisfet en aquest sentit "perquè ens hem posat molt al dia amb la nova estructura d'intervenció i hem passat de ser un dels ajuntaments que tardàvem més en presentar el compte general a ser dels primers".

En un altre ordre de coses, el ple de demà també porta a aprovació un nou expedient sancionador en relació a gossos potencialment perillosos i la bonificació tributària del 75 % de l'ICIO (Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres) per treballs d'utilitat o interès municipal a la residència geriàtrica de Sant Domènec, concretament per la reparació de la connexió a la xarxa de sanejament general i obres per a la substitució de 97 tancaments.

 

 

 

 

 

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar