La Paeria de Balaguer presentarà dimecres dia 30 el funcionament dels Pressupostos Participatius. La presentació es farà pel canal de Youtube de la Paeria a les 20.00 h i s'explicarà el seu funcionament i les diferents fases
La Paeria de Balaguer presentarà el proper dimecres el funcionament de la segona edició dels Pressupostos Participatius, una edició en què les propostes les farà la ciutadania.
La presentació es farà pel canal de Youtube de la Paeria a les 20.00 h i s'explicarà el seu funcionament i les diferents fases, que en total seran 5 entre els mesos de setembre i desembre ( fase 1, de l'1 al 30 de setembre; fase 2 del 30 de setembre al 23 d'octubre; fase 3, del 26 d'octubre al 19 de novembre; fase 4, del 20 al 30 de novembre i fase 5, de l' 1 al 4 de desembre).
Els pressupostos comptaran amb una partida de 150.000 euros, que es veurà reflectida al pressupost ordinari de 2021.
Per fer possibles aquests pressupostos i formar la Comissió de Seguiment és necessari incorporar dues persones voluntàries, una persona representant de la ciutadania i una altre representant de les entitats.
Per poder formar part de la Comissió, cal presentar una instància a la Paeria, ja sigui telemàtica o presencial i la persona que representi les entitats caldrà que acrediti de quina associació prové.
El termini per presentar les sol·licituds acaba el 29 de setembre. La persona s'escollirà per sorteig i la resta exerciran de suplents de la Comissió.
Per a més informació o dubtes, les persones interessades poden escriure un correu a l'adreça participacio@balaguer.cat.